dimarts, 5 d’abril del 2011

SANDÀLIES D'ESCUMA MMAA



He gaudit  plenament  de  la  lectura  de  Sandàlies d'Escuma.
M'he  sentit  immersa  en  un  món  màgic  de  bellesa, poesia  i  saviesa.
Les  conclusions que  hem  anat  esbrinant al  llarg  de  l'obra  de  la  mà  de  la  Dolors,  són  sàvies  lliçons  de vida, intemporals, aplicables  a  qualsevol  època  i  temps, amb  els  matisos  que  cadascuna  comporta.
Potser  la  que  més m'ha  colpit es  la que  ens  parla  de quina  manera  podem  viure  i  sobreviure, davant una  situació  extrema: Dolor,  pèrdua, malaltia ,desengany.
Puc  expresar-me  en  primera  persona ,quan  les  situacions  durissimes han  tocat  a  la  meva  porta.
He  posat  en  pràctica,  sense jo  saber-ho, la  defensa  del escurçó, tornar-me una  bola  dura  on  llisquin  els  moments  massa  durs, d'aquesta  manera  el  dolor  és  més  fàcil  de  soportar i aprens  a  viure  i  sobreviure amb  la  visualització  dels  bons records  i  mantenint l'esguard de tot  allò  que  es  positiu




3 comentaris:

  1. Raimunda, et felicito per aquesta capacitat teva de saber fer que llisquin els moments durs de la teva vida. Tant de bo jo sàpigues imitar-te. Gràcies pel teu exemple.

    ResponElimina
  2. Sempre sensible, saps apreciar els matisos de la vida i això és un gran do i una gran sort. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. que ben expressat tot el que t'ha fet sentir aquest maravellós llibre! em sento totalment identificada amb tot el què dius

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris.Una abraçada,