dilluns, 16 de maig del 2011

Obre a l’atzar un embolcall



Vull preparar  un a capseta que  serveixi  d’embolcall i testimoni  d’uns  fets  ja  passats: “Una  guia  de  París,  un  clauer  amb  la  torre  Eiffel i una  il·lustració  d’una  imatge  grega  ; i quan  l’obri , passats  uns  anys,  em    porti  al  viatge   quiet ,  d’una  visió  il·luminada pels  records  d’aquest  instant.
El  tren  lliscava  suaument ,destí  Barcelona  París,  un llarg viatge escollit  lliurament  per  poder  gaudir  mútuament  de la  companyia.
Imatges  ràpides de  colors  i  paisatges, zones  arbrades  ,tonalitats  de verds, arbres  majestuosos, matolls  daurats  de    ginesta ,  visió  maragda  del  mar,   reguitzell  de  tapissos  vermells  de roselles  donaven  llum   i  color , cel  blau  amb  petits  pessics  de  núvols  de  cotó  blanc.
Davant  visió  tendra  de  la  meva  filla  i  néta.
Converses tranquil·les,  projectes ,il·lusions  espurnes  d’ametista  i  d’or  lluent  traspassaven  l’ambient.
En  aquest  moment em  vaig  espolsar totes  les  recances  que  m’impedien  poder  gaudir  plenament d’aquest  viatge  ofert tan  generosament; la  por  i  l’egoisme d’entorpir  el  seu  camí ple  de  feina  i  problemes.
Vaig  aconseguir barrar   l’entrada a  la  llum  negra  del  pessimisme.
Vuit  hores  de  viatge  passades  amb  la immediatesa   d’un  instant  ric  amb guspires d’amor  foc  ,llum  i  d’alegria



1 comentari:

Gràcies pels vostres comentaris.Una abraçada,