dissabte, 12 de març del 2011

SANDÀLIES D'ESCUMA MMAA


Imatges  que  deixem.


Era  un  dia  de  festa; la  plaça  plena  de  gent,llum , música  i  alegria.
L’ambient  estava ple  de màgia; embaladida  em  deixava  portar per  la imatge  de  felicitat  que  resplendia   en  totes  les persones  que   gaudien  de  l’espectacle meravellós  que  els  grup  de  dansaires  amb  les  seves  danses  oferia   al  mig  de  l’escenari.  La  festa  s’allargava  així  que  com  s’atansava  l’hora   de  tornar  a  casa  , em  vaig  acomiadar  de  l’amiga  que  tenia  més  a prop i  vaig  sortir  com  un  llampec.
Girant  la  vista , vaig  donar   l’última  llambregada  a  la  plaça; bullici, llum  i  música.
De pressa   em  vaig  anar  allunyant , el  camí  s’anava  tornant  més  solitari  i  fosc.
No  mirava  pas  cap  el  fons  del camí,  la  solitud  i  una boira  espessa  com  una capa  embolcallava  el camí; les  llums  esmorteïdes,les cases  fosques tothom  estava  a la  festa.
Una  por  irracional  m’anava  envaint;  els  arbres  prenien figures fantasmals, fins  i  tot  em  semblava  sentir  veus  i  passos  que  em  seguien, cada  vegada corria  i  corria  més , notava  que  em  faltava  l’alè.  Una   em  va  agafar  per  la  cintura,  un  esglai  va recórrer  el  meu  cos. Era  un  noi  de  la  colla, - no corris  tant, jo  he  vingut  perquè  després  vull  tornar  al  ball,  va! anem  junts

2 comentaris:

Gràcies pels vostres comentaris.Una abraçada,