dijous, 3 de març del 2011

Un ram de gessamins



Dediquem  aquesta  cançó a  l'amor que  la  Glauca  sentia  per  Léukión


BIR DEMET YASEMEN ( un ram de gessamins)


No s'ha mort el  desig, el desig que sent per tu
Nos'ha mort el  desig, el desig que sent per tu
No hi fa res  plorar ,nohi fa  res morir,
el desig és aquí, no s'acabarà així.
No hi fa res no  plorar, no hi  fa  res morir,
el desig és més  fort, fa tot sol el  seu camí.

Per més que em lamenti, si el meu desig
ni sent ni veu ni espera,
per més que m'allunyi si el  meu  desig
surt de mi cridan-te.

No hi fa res no ploraar, no hi fa res no morir,
el desig és aquí, com el sol surt al matí.
Nohi fa res no plorar, nohi fa res morir,
el desig és tossut, va trenant el  seu camí.

Per més que em lamenti, si el  meu desig
ni sent ni veu ni espera,
Per més que m'allunyi, si el meu desig
surt de mi cridan-te.

No hi fa res no plorar, no hi fa  res morir,
el desig és aquí, no s'acaba així.
No hi fa  res no plorar, no hi fa res no  morir,
el  desig és  més fort, fa tot sol el  seu camí.

Música JOHN BERBERIAN
Lletra MARIA DEL MAR BONET

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris.Una abraçada,